שוב מגיעים ימי בחירות למים העכורים של הפוליטיקה הישראלית. בעקבות סערות השנים האחרונות ברור ומוחוור שהמערכת הפוליטית אינה מייצגת ואינה משרתת את כלל האזרחים במדינה, אלא מובילה סדר-יום כוחני ומפלה רווי אינטרסים צרים ומזיקים תחת הפחדה ואיומי המשק והנשק. לאחרונה נשמעים קולות לשינוי שיטת הממשל כולל העלאת אחוז החסימה והערמת קשיים על יזמות פוליטיות חדשות – בקיצור, מטביעים את הקולות הצפים.

אנו מסרבים לקחת חלק במערכת מושחתת ומדכאת, ומעוניינים ליצור מנגנון עצמאי, דמוקרטי ושקוף, המבוסס על חוכמת ההמון, שילוב מוחות ושיתוף מידע להגדלת הכוח והייצוג של אזרחי המדינה במערכת הפוליטית.

מפלגת הפיראטים (על רגל אחת..) הנה חלק מתנועה בינלאומית שהוקמה לראשונה בשבדיה ב-2006 כמחאה על סגירת אתר אינטרנט לשיתוף קבצים, ומאז התפתחה לתנועה עולמית לקידום חופש ודמוקרטיה באמצעות האינטרנט והטכנולוגיה הקיימת. כיום ישנן מפלגות פיראטים ברחבי העולם, עם נציגים בפרלמנט האיחוד האירופי, בצ'כיה, גרמניה ועוד. הקו העיקרי הוא שמירה על זכויות הפרט וקידום חברה דמוקרטית ופתוחה על ידי דינמיקרטיה / דמוקרטיה נזילה (Liquid Democracy) ושמירת האינטרנט ככלי ציבורי ופתוח. בדינמיקרטיה כל חבר רשאי להצביע בעצמו או להאציל את זכות ההצבעה לנציג באופן דינמי, כך שבאפשרותו לבטל את ההאצלה או להעבירה לנציג אחר בכל עת.

במטרה לשדרג את הפוליטיקה בארץ יסדנו מפלגה וניסחנו קווי יסוד לפעילות. נשמח אם תעיינו בהם, תעירו ותאירו. אם זה נשמע לכם מעניין אנא הרשמו לקבלת עדכונים.

היום נפגשים בירושלים (בירמן, דורות ראשונים 8) בשעה 18:00, ועד השעה 21:00 יהיה ניתן להצטרף למפלגה ולהכלל ברשימת מועמדיה לכנסת ה-19. דירוג החברים יתבצע על ידי החברים הרשומים בהצבעה אינטרנטית ביום ראשון, מ-12:00 בצהריים ועד 12:00 למחרת. 

מקווים לראותכם, בינתיים אתם מוזמנים להרשם לקבלת עדכונים, לבקר באתר ובבלוג, לעשות לייק בפייסבוק, לעקוב בטוויטר, לתרום, להעתיק ולשתף.

שלכם,

מפלגת הפיראטים – מצביעים לקיוון הנכון

 

28 נובמבר, 2012 קטגוריות: מפלגת הפיראטים

התגובות סגורות.